• سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۲۶
    آقایان کدام جوانگرایی؟!
    دورنانیوز - سرویس ورزش آذربایجان: بر اساس آماری که از تیم شهرداری در فصل پیش رو به دست آمده است اکثر نفرات این تیم در فصل جدید بالای ۳۰ سال دارند و عملا جوان حساب نمی گردند تا حال این سوال پیش آید هدف مسئولین باشگاه شهرداری بر استمرار در کار نکرده چیست؟ چرا به هواداران والیبال اورمیه در حال تحویل اطلاعات نادرست می باشند؟
  • یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
    ما گول خورده ایم... !
    دورنانیوز - سرویس سیاسی و اجتماعی: شاید امروزها در فضای مجازی کلیپ آن فرزند خلف آذربایجان را دیده اید که با لهجه تمام و اصیل تورکی با رسانه میلی صحبت می کند و نفر اول ریاضی کشور می شود!. آری ما با همین لهجه به دنیا می آییم و با همین لهجه می میریم و بقول ستارخان خاک می خوریم و خاک نمی دهیم همانطوریکه سیف الاسلاممان نامیدند و سرباز وطن! اما شما چه کردید ؟ به کدام وعده انتخاباتی تان عمل نمودید؟ هیچ ! راست گفتند که ما گول خوردیم ! به همین فرماندارتان یا صحیح تر فرماندار عزیزمان ، هم که از جنس همین مردم بود و اتفاقا سخت لهجه هم داشت بارها گفتیم که گول این برادران حزبی را نخورد آخر ما آزموده ایم هر دو رنگش را !.
  • سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
    به بهانه هفتم مرداد سالروز تولد شاهزاده عباس میرزا ، شمشیر و سپر ایران
    دورنانیوز - تاریخی و فرهنگی: هنگامی که تاریخ سراسر فتنه و آشوب و خیانت سرزمینم را مطالعه می کنم ، ندرتا به نام های بزرگی برمی خورم که همچون تک ستاره هایی در تاریخ تاریک این ملک کهن تلالوء کرده و متاسفانه از بخت بد آن،افولی زودهنگام در آسمان طالع سرزمینم داشته اند.
  • جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
    اسفندیار سپهری روزنامه نگار
    دورنانیوز - سرویس تاریخی و فرهنگی: آن روزها گمان نمی رفت که تعطیلی چنین نهاد فرهنگی مهمی در شهر محرومی چون سوادوز نه یک ماه ، نه سه ماه ، نه یک سال که سه سال آزگار به طول بینجامد بی آنکه کک مسئولی بگزد و تلاشی در جهت پایان دادن به این تراژدی غم بار متصور شود.
  • دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
    یادداشت:
    دورنانیوز - سرویس ورزش آذربایجان : روزگاری وقتی تراختور بازی داشت ، بیش از70هزار نفر بی هیچ ادعایی پا به میدان می گذاشتند... روزگاری فقط نام تراختور مطرح بود نه کس و چیز دیگری..
  • جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
    یولوموزو تاپمالییق...
    دورنانیوز - تورکجه سئرویسی: :بو گونلرده سانال(مجازی) دونیاسین دا چوخلو صحیفه لر ، میللیت چی لیک و اوست اوسته "تورک" مسئله سی ایله باغلی اولان قونولاردا آچیلاراق ، هر بیری سی چالیشیرلار کی اؤز قایدالاریندا ، بیرمئساژی صحیفه لری نین موخاطب لرینه آنلادیب و اونلارین دیققتینی جلب ائده لر .
  • سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
    ایرقچیلیغی دایاندیراق!
    دورنانیوز - تورکجه سئرویسی: "کارگر ساده نیازمندیم" فیلمی و بونا تای فیلیم لر، برنامه‌لر و ... بیر بؤیوک سناریونون نه یازیق کی بیر پارچاسی حالینا گلمیشدیر. بو سناریو ایللر اؤنجه انگیلیس و استعمار دؤولتلر طرفیندن یازیلیب کارگردانلیغی فارس شوونیزمینین نوماینده‌سی اولان پهلوی عایله‌سینه تاپشیریلمیشدیر.
  • دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
    دورنانیوز - سرویس اقتصادی: هیئت وزیران در جلسه عصر یکشنبه خود به ریاست رئیس‌جمهور، گزارش کمیسیون اقتصاد را درباره لایحه اصلاح قانون پولی و بانکی کشور بررسی کرد.
  • جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
    مرد ریسک باشید و بسم الله بگویید
    شهردار محترم کلانشهر اورمیه باید توجه لازم را داشته باشند که در طول سالیان متمادی تیم داری دورنانیوز - سرویس ورزش آذربایحان: شهرداری اورمیه همواره تیمی باتجربه و کهکشانی بسته ایم و همواره نیز در سکوی دوم و سوم چرخان بوده ایم!ولی اگر امسال ریسک کنید تیمی ساده بی آلایش و بی حاشیه بهمراه یک مربی باتجربه که بتواند با جوانان این شهر کار کند مطمئن باشید هم میتوانید هزینه های میلیاردی باشگاه را به کمترین حد ممکن برسانید و هم میتوانید نسل جدیدی از بازیکنان اورمیه را به لیگ ایران هدیه کنید و مطئن باشید هواداران نیز در پشت تان خواهند ایستاد .
  • شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
    یادداشت:
    دورنانیوز - سرویس سیاسی و اجتماعی : مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان غربی طی یادداشتی نوشت: تعجب نکنید. برخی مخالفین دولت تدبیر و امید و دکتر روحانی به گونه ای به تخریب دولت هنوز متولد نشده روی آورده اند که چاره ای جز یاد آوری این نکته نیست که :دولت دوازدهم هنوز شروع نشده است!