• یکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
    به بهانه سخنان رییس بسیج زنان:
    دورنانیوز - سرویس سیاسی و اجتماعی: آیت الله مکارم شیرازی درباره سیگار هم صراحتاً حکم به حرام بودن داده اند؛ اما آیا شرکت دخانیات را منحل و خرید و فروش سیگار را ممنوع می کنند یا برای سیگاری ها به عنوان کسانی که در ملأعام مرتکب فعل حرام می شوند، تعزیر شرعی تصویب می کنند؟
  • دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
    دورنانیوز - سرویس ورزش آذربایجان: جناب آقای سلطانی فر! ای کاش ،این بار مدیران ورزشی را بدون دخالت ،سفارش و اصرار استانداران انتخاب کنید تا تجربه تلخ انتقال مالکیت سرمایه چند ده میلیاردی سرای ورزشکاران تکرار نشود و یقین بدانید اگر مدیری با سفارش استاندار انتخاب شود تحت سیطره ،نفوذ و زیر فشار استاندار و عوامل وی خواهد بود ودر نتیجه؛امروز انتقال رایگان مالکیت امثال سرای ورزش ،فردا واگذاری های آنچنانی اماکن ورزشی تحت عنوان ماده 88 ،پس فردا انتصاب های فامیلی و قومیتی و پسین فردا تعطیلی ورزش و درنهایت نابودی آن.
  • دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
    یادداشت:
    دورنانیوز - سرویس سیاسی و اجتماعی: رکود بی‌سابقه در کشاورزی آذربایجان غربی و سکوت مسئولان را هم‌اکنون شاهد هستیم در حالی که برای رفع مسائل و دغدغه‌های فعالان این عرصه باید گام برداشته شود.
  • سه شنبه ۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۹:۲۶
    آقایان کدام جوانگرایی؟!
    دورنانیوز - سرویس ورزش آذربایجان: بر اساس آماری که از تیم شهرداری در فصل پیش رو به دست آمده است اکثر نفرات این تیم در فصل جدید بالای ۳۰ سال دارند و عملا جوان حساب نمی گردند تا حال این سوال پیش آید هدف مسئولین باشگاه شهرداری بر استمرار در کار نکرده چیست؟ چرا به هواداران والیبال اورمیه در حال تحویل اطلاعات نادرست می باشند؟
  • یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۶
    ما گول خورده ایم... !
    دورنانیوز - سرویس سیاسی و اجتماعی: شاید امروزها در فضای مجازی کلیپ آن فرزند خلف آذربایجان را دیده اید که با لهجه تمام و اصیل تورکی با رسانه میلی صحبت می کند و نفر اول ریاضی کشور می شود!. آری ما با همین لهجه به دنیا می آییم و با همین لهجه می میریم و بقول ستارخان خاک می خوریم و خاک نمی دهیم همانطوریکه سیف الاسلاممان نامیدند و سرباز وطن! اما شما چه کردید ؟ به کدام وعده انتخاباتی تان عمل نمودید؟ هیچ ! راست گفتند که ما گول خوردیم ! به همین فرماندارتان یا صحیح تر فرماندار عزیزمان ، هم که از جنس همین مردم بود و اتفاقا سخت لهجه هم داشت بارها گفتیم که گول این برادران حزبی را نخورد آخر ما آزموده ایم هر دو رنگش را !.
  • سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۶
    به بهانه هفتم مرداد سالروز تولد شاهزاده عباس میرزا ، شمشیر و سپر ایران
    دورنانیوز - تاریخی و فرهنگی: هنگامی که تاریخ سراسر فتنه و آشوب و خیانت سرزمینم را مطالعه می کنم ، ندرتا به نام های بزرگی برمی خورم که همچون تک ستاره هایی در تاریخ تاریک این ملک کهن تلالوء کرده و متاسفانه از بخت بد آن،افولی زودهنگام در آسمان طالع سرزمینم داشته اند.
  • جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
    اسفندیار سپهری روزنامه نگار
    دورنانیوز - سرویس تاریخی و فرهنگی: آن روزها گمان نمی رفت که تعطیلی چنین نهاد فرهنگی مهمی در شهر محرومی چون سوادوز نه یک ماه ، نه سه ماه ، نه یک سال که سه سال آزگار به طول بینجامد بی آنکه کک مسئولی بگزد و تلاشی در جهت پایان دادن به این تراژدی غم بار متصور شود.
  • دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
    یادداشت:
    دورنانیوز - سرویس ورزش آذربایجان : روزگاری وقتی تراختور بازی داشت ، بیش از70هزار نفر بی هیچ ادعایی پا به میدان می گذاشتند... روزگاری فقط نام تراختور مطرح بود نه کس و چیز دیگری..
  • جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
    یولوموزو تاپمالییق...
    دورنانیوز - تورکجه سئرویسی: :بو گونلرده سانال(مجازی) دونیاسین دا چوخلو صحیفه لر ، میللیت چی لیک و اوست اوسته "تورک" مسئله سی ایله باغلی اولان قونولاردا آچیلاراق ، هر بیری سی چالیشیرلار کی اؤز قایدالاریندا ، بیرمئساژی صحیفه لری نین موخاطب لرینه آنلادیب و اونلارین دیققتینی جلب ائده لر .
  • سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۶
    ایرقچیلیغی دایاندیراق!
    دورنانیوز - تورکجه سئرویسی: "کارگر ساده نیازمندیم" فیلمی و بونا تای فیلیم لر، برنامه‌لر و ... بیر بؤیوک سناریونون نه یازیق کی بیر پارچاسی حالینا گلمیشدیر. بو سناریو ایللر اؤنجه انگیلیس و استعمار دؤولتلر طرفیندن یازیلیب کارگردانلیغی فارس شوونیزمینین نوماینده‌سی اولان پهلوی عایله‌سینه تاپشیریلمیشدیر.